top of page
  • תמונת הסופר/תתמרה חרמון

תזכרי אותי? ביי ביי 2021




"אנחנו נפרדות בקרוב" אמרה והרכינה את ראשה "תזכרי אותי?" שאלה בקול חלוש. ---------------------------------

אז מה היה לנו ב-365 הימים האחרונים?

התקופה המאתגרת עדיין לא נעלמה מהאופק ונמצאת פה יותר מתמיד: יש בהווה הזה – יותר מתמיד – חוסר ודאות מה ילד יום, איך חוקי המשחק עומדים להשתנות (אולי) מחר ומה תהיה ההשפעה שלהם עלינו.

בימים האחרונים, כשחשבתי לכתוב את סיכום השנה שלי, עלתה בי התנגדות מסוימת, חדשה ולא ברורה. לרוב, אני ניגשת לסיכומים בשמחה ומוטיבציה גבוהה והפעם – שמתי לב, איך אני "מנסה להתחמק" מזה. אתם מכירים אותי מספיק כדי לדעת – שכל התנגדות מעוררת בי סקרנות לגלות מה מקורה ומה אפשר ללמוד ממנה.

השנה הזו הייתה מאתגרת גם עבורי מבחינות רבות ויחד עם זאת, אני מסכמת אותה בשתי מילים: איזון ובריאות.

זו הייתה שנה שבה תרגלתי איך לנהל את המחשבות שלי ולשמור על שליטה רגשית ואנרגיה גבוהה. בכל פעם, שחוקי המשחק השתנו ונדרש לחשב מסלול מחדש בכל פעם, שהבריאות התדפקה על דלתי והזכירה את קיומה בכל פעם, שהמשפחה וגם ה-"ילדה" שבתוכי ביקשו ממני להתייחס אליהם. בהתחלה, זה הרגיש כמו שמן שנשפך לתוך מיכל מים – ולא נוצר שם משהו חדש כי הם לא התערבבו זה בזה והמשימה הייתה למצוא את "המרכיב החסר" שאם אוסיף אותו למשוואה – יווצר שם משהו חדש.



בשנה הזו מימשתי את היכולת להתחבר לאנשים דרך המסך וגיליתי שיש בכך המון יתרונות ויכלתי ללמד אנשים איך להעלות את איכות חייהם באמצעות הכלים של ה-NLP וגם חלק מהטיפולים עברו לקליניקה הוירטואלית עד לארצות מעבר לים. זכיתי לפגוש השנה א.נשים ובני נוער רבים שמתמודדים עם חרדות ופחדים וגיליתי שאני מאוד מאוד אוהבת לעבוד עם בני נוער וגם עם צעירים בתקופת הצבא והשחרור ממנו. גם נושא הבריאות האישית השאיר את חותמו על השנה הזו ומצאתי את עצמי עוצרת בפתאומיות, כשהגוף אותת לי לשים ברקס פתאומי ולהסתכל פנימה : האתגרים הבריאותיים שהתמודדתי איתם עשו מהפך גם בחשיבות של האיזון שאני מתרגלת בחיי וגם השפיעו על כל בני הבית וההרגלים החדשים שהנהגתי בחיי המשפחה שלי.

יחד עם האיזון, השנה החלטתי לקחת על עצמי אתגר נוסף ואימצתי כובע מקצועי חדש: המנהלת הארגונית של לשכת ה-NLP הישראלית. אני גאה להיות חלק מהלשכה המשמעותית הזו, שמטרתה לשמור ולכבד את מעמדו את התחום הזה, שבזכותו הצלחתי להשפיע על חיי מאות אנשים ב-11 שנים האחרונות. זה "כובע" מכובד, שדורש השקעה גדולה ואנרגיה גבוהה ויחד עם זאת משרת את מטרת העל האישית שלי ואת המטרה הגדולה של כל הקולגות שלי בישראל – לשמור על תו התקן של לימודי ה-NLP בישראל ובו בזמן לקדם ולהנכיח את מעמדו של ה-NLP בארץ במערכות החינוך, הבריאות וכו'.

מצד אחד – אני עובדת בצורה מאומצת יותר ובו בזמן – אני נחה הרבה יותר. מצד אחד – אני מתמודדת עם התמודדויות ולחצי היום יום ובו בזמן – יודעת לשחרר, לעצור ולבלות הרבה יותר עם המשפחה. אני מרגישה קרובה יותר לעצמי, קשובה יותר פנימה ומתקדמת במשימה הגדולה שנקראת

לחיות בצורה מאוזנת – משימה שהיא אינסופית ודורשת התייחסות בצורה מתמדת.


"כן, אני אזכור אותך בודאות 2021" חייכתי אליה. "את גרמת לי לעצור, להתבונן, להקשיב פנימה, להתרחב ולגדול. את בהחלט משמעותית" היא עמדה בפתח הדלת עם חיוך מתנוסס וידעה שהגיע הזמן לפנות את מקומה.


שלום 2022 אנחנו מוכנים לבואך. היי ברוכה.



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page
.