top of page

איך מגדירים מטרה ממוקדת שהופכת לתוצאה


האם אתם חולמים על הרגע הזה שהטלפון שלכם לא יפסיק לצלצל, עשרות מיילים של לקוחות פוטנציאליים יגיעו לתיבה שלכם מידי שבוע וההכנסות שלך יגדלו משבוע לשבוע, מחודש לחודש? הצעד הראשון הוא להחליט- מה אתם רוצה להשיג?

נשמע פשוט, לא? מסתבר, שזה לרוב, ההפך הגמור. לרוב, בסדנאות בנושאים של תכנון שנתי, או אימונים עסקיים עובדים על הצבת מטרות בעוד שבגישת ה-NLP , אנחנו מגדירים תוצאות. מה ההבדל ? ההבדל הוא באוריינטציה: כשאנחנו מדברים על הצבת מטרות – האוריינטציה שלנו היא להסתכל מנקודת ההווה אל העתיד ולראות מה אנחנו רוצים.

לעומת זאת, כשאנחנו מדברים על הגדרת תוצאות, למעשה, האוריינטציה שלנו היא להיפך: אנחנו מסתכלים מתוך העתיד (שבו השגנו את התוצאות) אל הכאן והעכשיו – ה-הווה. מעניין, לא ? במסגרת מפגשי מיקוד עסקי להגדלת הכנסות ולקוחות, שאני מקיימת עם לקוחות עצמאים, הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא להגדיר באופן ממוקד את התוצאה (המטרה) באופן שהמוח שלנו קולט ומיירט אותה.

קבלו תקציר של " איך מנסחים תוצאה שהמוח שלנו קולט", הגדירו את המטרות שלכם. לשנה החדשה ושתפו מתחת.

108 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page
.