top of page
  • תמונת הסופר/תתמרה חרמון

חדר הכושר המנטלי שלך


איך לשחרר את העוצמה שטמונה בכל אחד מאיתנו, אותה עוצמה שבאמצעותה אפשרי להתגבר על מכשולים מאתגרים ולהזיז הרים וגבעות? מכירים את זה שאתם רוצים להשיג משהו, אבל בכל פעם, שאתם חווים שיש התקדמות לקראת המימוש – קורה משהו ואתם נסוגים לאחור?

בסופו של דבר, העניין מסתכם בכך שתקבעו רף חדש של סטנדרטים: מרבית האנשים רוצים להגשים את המטרות והמאווים שלהם, אך בו בזמן הם רוצים להישאר במרחב הנוח והמוכר להם.

זה מזכיר לי מתאמן שהגיע לתהליך אימון ואחת מהמטרות העיקריות שלו הייתה להיפטר מהחרדות שלו, על מנת שיוכל למצוא עבודה, שהוא יישאר בה לאורך זמן. אחרי שעבדנו על שליטה בחרדות והוא אף דיווח על ירידה משמעותית בכמות החרדות, התחלתי לשמוע איך הרגלי החרדות הישנות, עדיין מתקיימים : הוא קיבל הצעות עבודה שהתעניין בהם, שדרשו ממנו לעבור מעיר אחת לעיר שנייה – והדבר היווה בעיה – כי הוא התרגל להישאר ברדיוס הקרוב ולא להתרחק מידי מהחשש לחטוף חרדה.

בפגישה הבאה דיברתי איתו על כך שהגיע הזמן להעלות את הסטנדרטים: "מה זה אומר?" שאל. "זה אומר, שאחת המשימות שלך בשבוע הקרוב, היא לעלות על אוטובוס ולבחור לך יעד ולנסוע אליו" עניתי. "לא יודע .....ומה יהיה אם תהיה לי חרדה?" שאל. " באמת מה יהיה .... אתה כבר יודע בוודאות שיש לך יכולת לנטרל את החרדות שלך בשניות ואם היא תופיע, אתה תדע בדיוק מה לעשות וגם תצליח ליישם את זה !"

הרגע שבו אנחנו מעלים את הסטנדרטים שלנו זה אותו הרגע, שבו אנחנו אומרים לעצמנו "אני לא מוכנ/ה יותר להמשיך כך ! אני לא מוכנ/ה להתפשר באופן אדיש על מה שיש לי עכשיו. אני חייב/ת יותר מזה!" זהו רגע של קסם, שבו ההחלטה של סטנדרטים גבוהים, לא רק פותחת עבורכם עולם חדש של הזדמנויות פעולה ועשייה, אלא גם מתגמלת אתכם בתוצאות ברמה חדשה לגמרי.

שתפו מתחת – מהם אותם דברים בחייכם, שאינכם מוכנים להתפשר עליהם יותר ומה יקרה אם תעלו את הסטנדרטים שלהם?




34 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page
.