top of page
  • תמונת הסופר/תתמרה חרמון

איך אפשר להשפיע על הצלחת תהליכי פוריות


אחד הדברים שאני אוהבת לעשות בזמן ארוחות הערב שלנו היא לדבר על אוכל שאני אוהבת, ששונה ממה שאני אוכלת באותו הרגע. אני מרבה לדבר על הרצון העז שלי לאכול סטייק עסיסי או שיפודי בשר על שולחן מלא בצלחות קטנטנות של מגוון סלטים. פעם, בן זוגי שאל אותי מדוע אני עושה את זה ועניתי: "כך אני מרגישה שהאוכל שאנחנו אוכלים טעים לי יותר"

כמה פעמים מצאתם את עצמכם בוהים בהקיץ ולפתע .... חיוך נמרח על פניכם? האם אתם אוהבים לחלום ?קרה לכם פעם שהתעוררתם בבוקר ובעודכם שוכבים במיטה, התחלתם לדמיין מהם הדברים שאתם צריכים להספיק לעשות במהלך היום? קרה לכם פעם, שחיפשתם באינטרנט את החופשה הבאה שלכם בחו"ל והתבוננתם בתמונות והתחלתם לראות את החוויות שאתם עומדים לחוות .... את הנופים שאתם הולכים לראות ? כל הפעולות הללו הן דוגמאות מועטות למגוון רחב של שימושים שאנחנו עושים עם הדמיון שלנו.

מחקרים מדעיים הוכיחו, שאחד הפילטרים שהמוח האנושי משתמש בהם כשהוא "רושם" חוויות שעברנו הוא פילטר הקרוי "סילוף". הדמיון משתמש בשפת החושים ולמעשה בעודנו מדמיינים, אנחנו יכולים לראות ו/או לשמוע ו/או להרגיש ו/או לחשוב ו/או לטעום או להריח כל מיני דברים, שלא מתקיימים באותו הרגע בהווה. למעשה, בכל פעם שאנחנו מדמיינים , אנחנו מסלפים חוויה חושית שלא קיימת במציאות כאן ועכשיו.

הדמיון הוא, למעשה, מיצג פנימי של חוויה חושית שהמוח מקודד בדרך מסוימת. זהו כלי שאחראי על היכולת שלנו להמציא, לחלום ולהגיע להתפתחות אישית.מחקרים מדעיים הוכיחו שמבחינת התגובות הנוירולוגיות, המוח האנושי אינו יודע להבדיל בין מציאות לחלום ולמי מכם שהשתתף בשיעורי יוגה או מדיטציה, יודע, שניתן באמצעות הנחיה של דמיון מודרך, להגיע למצב של הרפיה ורוגע בכל המישורים.

תהליך של דמיון מודרך נעשה בדרך כלל במצב של הרפייה, כשהעיניים עצומות, ואנחנו נמצאים במצב של רוגע ואז החלק המודע של המוח מאפשר לנו תקשורת עם החלק הלא מודע שלו.

דמיון מודרך הינו כלי עוצמתי שמסייע לכל אדם להתחבר לעצמו באופן עמוק ביותר וזה ידוע שמשתמשים בדמיון המודרך ככלי טיפולי שמסייע בתחומים רבים כגון: ריפוי מחלות וכאבים פיזיולוגיים, סגירת מעגלי עבר, "ניקיון" של זיכרונות כואבים, שיש להם השפעה מעכבת על חיינו בהווה ואף שינוי הרגלים ואמונות מעכבות.למעשה, כל חוויה שאנחנו חווים מקודדת במוח שלנו בדרך מסוימת מאוד ובאמצעות הדמיון אנחנו יכולים לגלות מהו הקידוד של אותה חוויה, לשנות אותו ואז החוויה שלנו משתנית.

הגיעה אליי אישה שנמצאת בתהליכי פוריות, שבאותו החודש, ממצאי הבדיקות הראו לאורך זמן רב, שמתפתח זקיק אחד בגופה (תוצאה שנחשבת "דלה" עבור הפריה). למרות, שהרופא המטפל הורה לקחת כמות גדולה של הורמונים מידי יום, גם אחרי שבוע והתוצאה לא הייתה שונה בהרבה. אותו זקיק גדל למימדים "בשלים" להפריה וזקיק נוסף הראה סימני גדילה התחלתיים. כשהיא הגיעה אליי, אמרה שבעוד יומיים הרופא הורה לה להתכונן לתהליך הוצאת הזקיקים והיא הייתה מתוסכלת ומושפעת מתופעות הלוואי המוכרות של צריכת הורמונים על בסיס יומי. באמצעות תהליך של דמיון מודרך, יצרנו את המצב הרצוי עבורה , כשהיא יצאה ממני רגועה, מאמינה ומלאת בטחון.

לאחר כ- 3 ימים, היא התקשרה אליי לספר ששבה מבית החולים אחרי ביצוע הוצאת הזקיקים (מה שקרוי "שאיבה") וכשהתעוררה מההרדמה, הרופא בישר לה שהוצאו 6 זקיקים בשלים מגופה !!!

לסיכום, באמצעות שימוש בדמיון המודרך ניתן ליצור מציאות חדשה, להתחבר למשאבים הפנימיים שיש לנו ולקדם את עצמנו ולהתפתח אישית באופן מרשים ומהיר למדיי.

55 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page
.