top of page
  • תמונת הסופר/תתמרה חרמון

אני לא מפסיקה לחשוב עליו. את יכולה לעזור לי


תיאור מקרה

כשהתכתבנו במייל לראשונה, היא סיפרה לי שהדבר שהיא רוצה יותר מכל הוא למצוא אהבה כשביררתי איתה איפה טמון הקושי גיליתי שליבה קשור כבר למישהו."הכרתי מישהו באינטרנט והתחלנו לנהל קשר שעבר לפסים של מציאות.אפילו נפגשנו במציאות לתקופת מה.העניין הוא שהוא אמר לי מפורשות, שהוא לא מעוניין בקשר רציני.טוב לו כך".שאלתי אותה מהי הסיבה שהיא עדיין בקשר איתו והיא ענתה:" אני לא מצליחה להוציא אותו מהמחשבות.

התהליך והפתרון

בכל פעם הוא מופיע, המחשבה מסיטה אותי ממה שאני עושה".בפגישה שלנו שאלתי עוד הרבה שאלות. למעשה, שאלתי המון שאלות כדי לברר אודות כל המקרים/הפעמים שאותו בחור "מופיע" במחשבותיה של ע’ ואף על טיב הקשר שיש להם עדיין .מהר מאוד הבנתי שיש פה מעורבות ריגשית אל מול הבנה עמוקה וחיבור לעובדות המציאות ששום עתיד לא יצמח מזה. "ברור לי לגמרי, שברגע שאוכל להפסיק לחשוב עליו, אני אפנה מקום לבחור חדש.ברור לי לגמרי שבמצב הנוכחי – אין לי סיכוי למשוך אל חיי את הגבר שאני מבקשת" אמרה ע ’.במפגש שלנו עבדנו על תכנות מחדש של המחשבות של ע’ – ו"החלפנו" את המחשבות על אותו הבחור במחשבות על הזוגיות העתידית. אני מכנה את זה- יצירת זיכרון עתידי.נפרדנו בחיבוק ארוך – ו-ע’ יצאה מביתי מלאת אנרגטיות ומחויכת.

למי שלא יודע, ה - NLP זו שיטה שכוללת מכלול של טכניקות ושיטות שמלמדות אותנו על איך להשתמש במוח שלנו ולתכנת אותו באופן שישרת אותנו להגיע למצוינות בכל תחום. למעשה, השיטה הזו היא אוסף של הוראות הפעלה של הנכס הגדול ביותר שלנו , שאחראי עלינו ועל חיינו – המוח.

לרוב, כשאני מכינה מתאמן שלי למפגש NLP ומסבירה לו את מה שנעשה, אני נתקלת באותה שאלה:"מה זה קסם? את קוסמת?" אז זהו. אני לא קוסמת, לא רוחנית, לא עוסקת בתקשור או כל דבר מהסוג הזה.

למעשה, אני אדם מאוד פרקטי והתכלס מאוד חשוב לי. הכלים והטכניקות של גישת ה- NLP מסייעים בידי להצליח להביא את לקוחותיי לתוצאות מהירות בזמן קצר יותר. תדמיינו שהייתם יכולים לשנות את המחשבות שלכם במחי יד, להחליף את האמונות שמלוות אתכם שנים רבות, למקד את עצמכם במטרה מסוימת ,להיפטר מפוביות במהירות, לתכנת מוטיבציה,רגשות ועוד. נשמע Too good to be truth, נכון?

סיום התהליך והתוצאות

לאחר העבודה ש- ע’ ואני עשינו ביחד, ציפיתי לשמוע ממנה והזמן לא אחר להגיע. למחרת היום, קיבלתי מייל ממנה בו היא כתבה:תמרה , הטיפול שעשית לי אתמול עובד !!! תודה תודה . ביקשתי ממנה לדבר איתי בטלפון בגלל שרציתי לשמוע את כל הפרטים: ע’ סיפרה לי בשמחה שאכן כל מה שהתמקדנו בו – עבד.היא שיתפה שבכל הרגעים הקבועים שבהם היא רגילה לחשוב עליו מידי יום עדיין הופיעו – רק שהפעם זה היה אחרת. בכל אותם הרגעים, היא מצאה את עצמה חושבת על דברים אחרים לגמרי.הזיכרון העתידי, שיצרנו אודות בן הזוג העתידי, תחושת השמחה, הביטחון ובעיקר תחושת הוודאות שזה יגיע, החליפו את המחשבות הישנות. ע’ נשמעה אופטימית, מחויכת ומלאת אנרגטיות יותר מתמיד .

79 צפיות0 תגובות
bottom of page
.