סיכום הכנס של הזאב מוול סטריט

 

או: ללמוד איך לא מפיקים סמינר עסקי 

 

ביום ראשון נכחתי בכנס של ג'ורדן בלפורט "הזאב מוול סטריט" והסיכום שלי מהאירוע במילה אחת: אכזבה !
 

במוצ"ש נכנסתי לדף האירוע של חברת קשפלואו, שהיתה אחראית לאירוע

ולהפתעתי מצאתי שם שינויים, שלא ראיתי אותם בפעמים הקודמות שביקרתי בדף המכירה, וידאו של שני ישראלים מוכרים מאוד בתחום של כנסים וסדנאות התחום המכירות וההשפעה. שהקלקתי PLAY  ומתוך מה ששמעתי, התרשמתי שהם עוזרים במכירת הכרטיסים האחרונה לאירוע : בפועל – הם היו חלק לא מבוטל מהכנס (מה שלא היה ידוע לפני כן). 

 

במוצ"ש גיליתי גם שמוצעים כרטיסים בחצי מהמחיר של ההרשמה המוקדמת שרכשתי

שבועות לפני – וכבר התחלתי לחוש שיש משהו ש"לא מסתדר" לי.

 

הגענו מוקדם לכנס והמקום הענק של היכל מנורה נראה ריק מתמיד. חשבתי שהאירוע מתחיל ב-09:00, ובדף המכירה היה כתוב 09:30 בבוקר.

 

בפועל הכנס התחיל מאוחר הרבה יותר, ונחשו מה ? שום זאב לא הופיע על הבמה.

אלה היו אותם שני ישראלים שראיתי בוידאו, ערב לפני כן, שהביאו אותם לקדם מכירות

של הסדנאות שלהם.

 

אני באופן מכוון לא מזכירה את שמם, כי אין לי שום תלונה על אף אחד מהם ואני מכבדת כל אחד מהם באופן מקצועי, אלא על קשפלואו וחברת ההפקה שהייתה אחראית על הכנס עצמו. 

 

להלן סיכום האירוע בנקודות:

 

  •  הכנס התחיל באיחור בלוח הזמנים והמשיך לאורך כל היום.
     

  •  הכנס התחיל בהופעתם של שני ישראלים מוכרים מתחום המכירות, שעלו על הבמה  באופן ברור מכרו את מרכולתם – לא מה ששילמתי עבורו את מיטב כספי.
     

  • גם בתכנית של סדר היום נכתב שהתכנים של ג'ורדן יחלו בשעה 11:15 בבוקר

      וגם זה לא היה.
 

  • בתכל'ס זכינו לפגוש את הזאב מוול סטריט שבשבילו הגענו רק בשעה 11:45 בקירוב כשהגענו ליום סמינר עסקי מהשעה 09:30 בבוקר !!!
     

  • בהפסקה דיברתי עם אחת מההפקה, שהשמעתי באוזניה את חוסר
    שביעות הרצון שלי בתגובה היא התווכחה איתי על כל מה שאמרתי – עקרון
    של NO-NO  בעולם העסקי !

     

  • אחרי שמישהו אחרת מההפקה קלטה את הדיאלוג, היא הסיטה את הבחורה הראשונה מהשיחה והמשיכה איתי את השיחה: בהתחלה היא התנצלה על החוויה שלי  והסבירה לי את מה שנשמע כשיתוף אותנטי, שחל שינוי בלו"ז של הסמינר ונוצר "חור" של שעה שהחברה החליטה למלא אותו באותם שני מנחים ישראלים מאותו תחום. מיד לאחר שתי דקות, אותה בחורה מההפקה קלטה את מי שהייתה איתי – מדברת עם אחד המנחים הישראלים- ובתגובה אמרה: "זה לא חוכמה שאתם מתלוננים על המנחים הישראלים ואחרי כן הולכים לדבר איתם" .
    ואני שואלת אתכם: "מה הקשר בין מחט ל..... ?" 

     

  • ג'ורדן הוציא אותנו להפסקת צהרים של שעה ובפועל, אנחנו חזרנו בזמן והכנס המשיך אחרי הפסקה שהתארכה לשעה ו-40 דקות.
     

  • גם בהפסקה השנייה הקצרה, ג'ורדן הוציא אותנו להפסקה של 15 דקות, ובפועל היא המשיכה 40 דקות !!!
     

  • בתכנית הכנס נכתב שהאירוע יתקיים עד 19:00 ובשעה 18:00 ג'ורדן סיים את ההרצאה וירד מהבמה.

 

לסיכום:
 

  • שילמתי מעל 800 ₪ על סמינר עסקי של יום שלם עם אדם מחו"ל כאשר בפועל קיבלתי אולי בטוטאל 4 שעות של הרצאה שלו + הפסקות ואיחורי זמן מופרכים שלא חוויתי בשומקום !
     

  • קראתי פוסטים שיפוטיים ברשת על ג'ורדן בלפורט ועל העבר ה"מפואר" שלו, שלא שווה ללמוד ממנו כלום – ובפועל הכרתי אדם מקצוען, שמלמד את עקרונות המכירה שמלמדים בכל כנס מקצועי של מכירות. העבר שלו – לא מעניין מבחינתי בכלל, משום שבאתי ללמוד ממנו ערך מוסף בתחום המכירות והוא יודע לגמרי על מה הוא מדבר !!
     

  •  חזרתי הביתה מתוסכלת, מאוכזבת ובעיקר עם תחושה שרימו אותי BIG TIME  ומעל הכל – הדבר הטוב ביותר שקרה עבורי הוא: גיליתי שלמעלה מ- 95% ממה שהועבר בכנס – למדתי כבר לפני שנים ואני מיישמת בפועל !
     

אז בשתי נקודות 
 

  1. אני שוקלת לבקש פיצוי החזר כספי מחברת קשפלואו על יום עבודה יקר שלי ושל חבריי, שהתבזבז ברובו על הפסקות ובטלה + מכירות של סמינרים ישראלים.

  2. אני לא רואה את עצמי משתתפת באירועים ששייכים לחברה שיצרה את הכנס הזה. 

  3. למדתי איך לא עושים סמינרים עסקיים

  4. גיליתי שאני תותחית בתחום המכירות וכדאי שאלמד עצמאיים את מודל המכירות המקצועי שקיבלתי מה-NLP  באופן מעמיק ויסודי – כך שגם אתם תוכלו להרוויח מזה .

    מה אתם אומרים ?